V zakulisju blagovne znamke: Egyptian Magic

Zgodba Egyptian Magic je tako zanimiva kot je privlačna. Kot piše New York Times, gre za zgodbo ustanovitelja blagovne znamke Lorda Faraona ImHotemAmonRa-ja, ki je postal mesija v kozmetiki.

Z vsenamenskim balzamom, ki je bil v začetku lokalna zanimivost, je Lordu Faraonu uspel preboj na svetovno tržišče. Pred tem je bil poznan kot Wesley Howard, zaposlen je bil kot prodajalec vodnih filtrov – do nekega usodnega dne, ko mu je v čikaški restavraciji skrivnostni mož po imenu dr. Imas razkril formulo za Egyptian Magic. Krema, ki jo je dr. Imas opisal Howardu, naj bi imela enake sestavine, kot so jih uporabljali v starodavnih egipčanskih grobnicah.

Od tistega trenutka je Wesley svoje življenje posvetil novemu klicu skrbne poustvaritve mitske kreme, spremenil je celo svoje ime, da bi bilo slišati bolj egipčansko. Skoraj 25 let kasneje je krema Egyptian Magic na voljo po vsem svetu.

Kot pravi Karl-Arne Kronström, vodja evropske distribucije EGYPTIAN MAGIC, »ImHotepAmonRa svojega izdelka ni lansiral na običajen način. Leta 1991, ko se je vse začelo, je bila situacija zanj tako težka, da je svoj balzam pogosto menjal za hrano v lokalnih trgovinah z zdravo prehrano. Prvih 9 let je spal na tleh svoje pisane, da bi prihranil denar. Vseskozi pa je zanimanje za izdelek naraščalo.«

Pomemben steber v filozofiji Egyptian Magic je, da izdelek dela reklamo sam sebi, pravi Kronström.

»V marketing ne vlagamo veliko. Vemo, da imamo odličen izdelek in naše stranke so najboljši način, kako razširiti dober glas.«

Strategija se je vsekakor obrestovala, saj številni uporabniki hvalijo balzam. Egyptian Magic lahko najdete v kirurških ambulantah, trgovinah z naravnimi izdelki, ter v kopalnicah številnih zvezdnic. Čeprav distribucija poteka na več kot 5000 mestih in več kot 45 tržiščih po svetu, se še posebej dobro prodaja v Evropi in Aziji.

Kronström nadaljuje: »Pravi globalni fenomen je krema postala leta 2003, ko jo je Madonna omenila kot enega od svojih najljubših izdelkov. Tisti dan se je spletna stran EGYPTIAN MAGIC sesula zaradi ogromnega navala obiskovalcev. To je bila iskra, ki je zanetila prvi bum spletnega povpraševanja.«
Sledile so objave številnih blogerjev in medijskih osebnosti na družbenih omrežjih, ki so širile izredno pozitivne ocene in priporočila.


Na Globalno tržišče
Da bi sledili povpraševanju, se je moral proizvajalec kreme Egyptian Magic hitro prilagoditi. Med prehodom od domače proizvodnje na globalno distribucijo so seveda vložili v večjo in bolj profesionalno opremo, vendar kljub temu vse lončke vlijejo ročno. Ekipa je globalna in sodeluje preko elektronske pošte in Facetime. Kronström razkriva, da skrivnost uspeha EGYPTIAN MAGIC pravzaprav ni skrivnost: odlično vodenje, poštenost, integriteta, radodarnost in 100 % naraven izdelek, ki dejansko deluje. »Verjamemo, da bi morala biti naravna nega kože enostavna in bi morala kožo hraniti le z najboljšimi sestavinami,« pravi Kronström.

»Manj kot ima izdelek sestavin, bolje je, ob enem pa se je dobro izogibati nepoznanim sestavinam. Zato je v kremi EGYPTIAN MAGIC le šest naravnih sestavin, ki tvorijo edinstveno formulo. Sestavine so oljčno olje, čebelji vosek, med, cvetni prah, matični mleček in propolis, vse s priznanimi blažilnimi učinki za zdravje kože.«

EGYPTIAN MAGIC pa ni dobrodejna le pri splošni negi kože. Dr. Uzzi Reiss, ginekolog mnogih zvezdnic v Hollywoodu, kremo priporoča tudi kot vaginalno vlažilno sredstvo. Balzam predstavlja naravno rešitev za eno od tegob večine žensk v menopavzi.

Kronström ponuja posameznikom, ki bi želeli slediti ideji EGYPTIAN MAGIC in zagnati svoje podjetje, naslednji nasvet:
Če sanjaš o lastnem podjetju na področju nege kože ali katerem koli drugem področju, zapiši svojo vizijo, vprašaj se, zakaj si tega želiš in izdelaj akcijski načrt za uresničitev svoje vizije. Vse se začne in konča s tabo.

Kakšna bo prihodnost EGYPTIAN MAGIC? »V prihodnosti bo ravno tako razburljivo kot je danes,« vzklikne Kronström. Na področju industrije naravne kozmetike bo krema EGYPTIAN MAGIC nadaljevala z rastjo, zavzemala se bo za širitev na masovno globalno tržišče, hkrati pa vstopala na nova tržišča. Ali bodo v prihodnosti pod blagovno znamko EGYPTIAN MAGIC ponudili še druge izdelke, pa Kronström odgovarja le: »Samo čas bo povedal.«

egyptian_magic-v_zakulisju


Vir:
http://amazingy.com/magazine/behind-the-brand-egyptian-magic/

Dobavitelj za Slovenijo

Globaling d.o.o.
Podvin 217
3310 Žalec

E: brigita@globaling.si
G: 041 735 874

O kremi Egyptian Magic

Krema Egyptian Magic je bila v začetku 90-ih let lokalna uspešnica, ki se je v 25 letih razširila po vsem svetu. Zanimivo je, da se je to zgodilo skoraj brez oglaševanja. Sloves kreme se še vedno širi od ust do ust – na ta način je prišla tudi v Slovenijo. Več...